teisipäev, 16. juuni 2015

Puhkuserežiimi jätkumine ning 4-kuune kuts

Täna on Lore, Love'i, Leeni ja Lewi sünnipäev! Kutsid on juba neljakuused, palju õnne!

Mitte just sünnipäeva puhul, kuid täna käisime Lorega Viimsi loomakliinikus järelkontrollis, et Kadi saaks jala üle vaadata ja edasised juhised anda. Lorel jätkub puhkuserežiim, valuvaigistikuur ning igasugused möllamised, jooksmised ja kõik muud jalga vaevavad tegevused on välistatud. Oeh, ma ei teagi, kas minul on raskem lõbusaid tegevusi keelata või Lorel nendest loobuda. Igatahes on ta igal õhtul tohutu energiapomm, ei aita koolitrikkide õpetamine, mõttemängu mängimine, ega miski muu, energia ülejäägid on ikka tohutud. Rahulik jalutamine on aga lubatud ning kui näen, et jalg on väsinud, siis peaksin ta sülle võtma. Täna tööle minnes kostus Lore suust nii palju ohkeid selle olukorra üle, et ma teda süles jälle vean. Kui eelmisel nädalal oli ta sellega nõus, et süles vedasin, siis nüüd on see juba keerulisem probleem tema jaoks. Mis mõttes tema peab jalutades koguaeg süles passima? Ja teiste koerte juurde ka ei lubata? Elu on ikka ebaõiglane :) Lausa nii ebaõiglane, et kui täna üks koer vastu tuli ja ma ta sülle võtsin, siis jälgis ta seda koera kuni silmapiirilt kadus ning hakkas üsna lohutamatult nutma.

Ka sel kolmapäeval jääb Lore jaoks kool ära, mis tähendab seda, et sel kuul kooliskäiku ta nautida ei saagi. Ja juuli lõpus on juba eksam! Eile küsisin Kristi käest kas ta aitaks mul kolmapäeval Lore metsikud küüned ära lõigata (millega ta muidugi nõustus), kuna tavaliselt Lore rabeleb üsna palju ning haige jalaga ma seda üksi teha ei julgeks. Nüüd on jällegi küsimärk, kuidas ma selle toiminguga hakkama saan kui me kooli ei lähe. Loodan, et ehk kannatab natuke veel sellega oodata.

Aga mis on neljakuusel kutsil teisiti kui näiteks kahekuusel?
Ta on minu meelest täiesti teist nägu :) Portreepilti täna temast küll teinud ei ole, aga aimu saab pildist, kus ta Otiga koos oli eelmises postituses. Lisaks on naeratus nagu esimese klassi koolijütsil, kellel hambad suust puuduvad. Hambaid on vist puudu juba neli või viis, kes seda enam lugeda jõuab. Ühe hamba olen ka maast leidnud, aga millegi pärast hambahaldjas meid külastanud pole. Väga imelik. Kasvult on muidugi ka neljakuuse kutsika mõõtu ja kaalub umbes 4 kilo (viimati oli 3,9 kg). Varsti peaks jälle ka puugirohtu (nädalakese pärast) ning ussirohtu (kuu lõpus) saama.

Olen natukene uurinud ka lemmiklooma kindlustuse kohta ning tean, et seda saab teha kui loom 4-kuuseks saab, ehk siis nüüd ongi õige aeg käes. Aga nüüd tekib küsimus kas ja kus? Iseenesest pean ma seda vajalikuks, kuid pole sellega kunagi kokku puutunud. Tubasele kassile ma seda vajalikuks pidanud ei ole, aga sellisele energiapommile nagu Lore võiks see olla oluline. Sellega seoses peaksin veel veidi uurimustööd tegema ning teada saama, kuidas see täpselt toimib ning lisaks on ka erinevaid kindlustuskaitseid, seega millise peaksin valima? Kui keegi on sellega kokku puutunud, siis võib vabalt teada anda ja rääkida omadest kogemustest :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar