pühapäev, 28. juuni 2015

Jälle üks nädal läbi

Pärast neljapäevast pikka jalutuskäiku metsas, hakkas Lore paar korda päevas oma jalga krambitama (lükkas jala sirgelt taha), ma ei tea kas mõjus pikk jalutuskäik või on asi valuvaigistite puudumises (kuur lõppes teisipäeval). Seega reedene päev oli üsna rahulik taaskord (v.a paduka käest koju jooksmine) ja pigem õppisime kodus trikke ja kordasime vanu. Laupäeval kutsus Liidia meid väikesele jalutuskäigule Schnelli parki, kuhu ma ka läksin, et veidi koera väsitada. Õhtul puhkas Lore aga koos Otiga kodus, kuni mina kingijahil käisin.


Täna käisime Lorega hirvepargis mängimas ja kooli jaoks vajalikke harjutusi tegemas, mulle tundub, et mõned asjad vajavad veel harjutamist, aga muidu on ta juba päris pro :) Seejärel jäid Lore ja Ott jällegi kahekesi ja mina seadsin sammud rongi peale, et sõita raplasse sünnipäevale. Ma küll mõtlesin kaua, kas võtta koera ka kaasa või mitte ning otsustasin, et pigem jätan ta koju. Esiteks oli sünnipäeva kohas päris mitu koera (kes küll kinni olid pandud) ning väga palju 2-3 aastaseid lapsi ning Lore peab veidi rohkem harjutama ka üksi olemist. Nüüd siis hakkangi varsti koju tagasi jõudma ning saab näha kui hästi nad koos hakkama said :) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar