pühapäev, 10. mai 2015

Nädalavahetus maal

Sõitsime Lorega reede päeval bussiga Mäosse, kuhu vanaema vastu tuli. Bussisõit läks üsna hästi kui välja arvata see, et Lorel oli jube palav. Õnneks oli buss üsna tühi ning me ei pidanud kellegi kõrval istuma ja sain Lore kotist välja võtta sülle. Terve tee oli ta üleval ning vaatas aknast välja, ma küll lootsin, et ta bussisõidu maha magab, aga kuna tööl olles ta enamuse ajast magas, siis bussis oli uni läinud ja põnevust oli ka piisavalt, et silmi kinni panna ei saanud. Bussijaamast sain talle vett ning Lore sai natuke muru peal möllata, enne auto peale minekut. 



Seejärel käisime korraks Paides ning siis läksimegi maale. Maal oli lisaks tavapärastele loomadele (5 kassi pluss koer) ka minu tädi kass. Peaaegu kõik loomad uudistasid Loret lähemalt või kaugemalt ning olid kergelt öeldes segaduses ja ei saanud aru, kes see nüüd siis siia toodi. Kõik nad kartsid teda, kuigi lõpuks hakkasid Lotte (vanaema koer) ning Kitty (tädi kass) Lorega ka mängima. Mängud olid üldiselt sellised, et kumbki jooksis Lore eest läbi ja ootasid, et ta neid taga ajaks, mida Lore ka väga nautis. 

Lotte ja Kitty tulid Loret uudistama

Lore nautis ka kogu seda vabadust, mis maal oli. Õnneks oli ka väga mõnus ilm kogu nädalavahetuse ning päike paistis enamuse ajast. Reede õhtul käisime koos Lorega minu täditütre juures külas, mis Lorele samuti meeldis, Helini poeg Tristan ning tema kaks sõpra olid Lorest nii vaimustunud. Kogu õhtu jooksul sai Lore palju lastega mängida ja möllata. Õhtu lõpuks oli ta nii väsinud, et enne koju jõudmist juba magas kotis õndsat und. 

Peaaegu terve laupäevase päeva tahtis Lore õues veeta, ma küll mõned korrad viisin ta tuppa, kus ta lihtsalt magama vajus. Pisut hädas olin ma tema söötmisega, kuna õigetel toidukordadel teda toit absoluutselt ei huvitanud, pigem leidis pidevalt õuest midagi, mida närida. Kuigi minu arvates sõi ta siiski kogu selle aja jooksul väga vähe. 

"See oks on palju parem kui hakkliha"


Väike portreepilt

"Mulla hunniku otsas on mõnus ronida"

Täna leidis Lore õuest ühe väga mudase poriloigu, kus sees oli tore plätserdada. Lõpuks oli ta üleni porine:

Porisena on mõnus päikese käes kuivada

Täna bussiga tagasi sõites oli buss täiesti rahvast täis ja paljud jäid seetõttu isegi bussist maha, õnneks ostsin mina pileti varem ära. Koha saime taha ritta keskele ning Lore hakkas kohe magama sättima. Samal ajal hakkas aga kõrvalt keegi kõvasti haukuma. Juhtusime ühe tüdruku kõrvale, kellel oli samuti kotis koer, kes tundis Lore lõhna ning nägi liikumist ning ehmatas ära. Ka Lore tegi selle peale paar haugatust, aga õnneks ta haugub nii harva, et jäi kohe vaikselt ootama, mis edasi toimub. Kuna haukumine järele ei jäänud, siis ütlesin tüdrukule, et ta oma koera kotist välja võtaks, mida ta ka tegi. Õnneks see rahustas koera maha kui nägi, et ohtu pole. Taskus olid mul ka pardiliha maiused, mida ma koerale pakkusin ja mis talle õnneks maitsesid. Lore jäi seejärel magama ning ärkas korraks bussisõidu ajal selle peale, et tal hakkas kotis jälle jube palav, seekord oli mul veepudel kaasas ja sain talle veidi vett anda, seejärel magas kenasti edasi.

Koju jõudes oli ta väga õnnelik, et nägi Otti ning veidi möllas ning vajus taaskord ära ning nüüd magab juba mitmendat tundi järjest, sest nädalavahetus on tema jaoks ilmselgelt liiga väsitav olnud :) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar