teisipäev, 17. mai 2016

Maailma parim kasvataja

...ja ilmselgelt läheb see tiitel Kristile!

Eile hommikul ärkasin korraliku alaselja valuga. Käisin õhtul siiski jalutamas ning oli enamvähem okei enesetunne ning otsustasin, et teisipäevasesse trenni proovin siiski minna. Täna hommikul ei olnud valu aga väga järele andnud, seega tegin Kristile nalja, et ta saab täna ise Lorega trenni teha ning kirjutasin Nataljale, et trikkide trenni ma kindlasti teha ei saa, kuna kummardamine on täiesti out. Õhtul ütles Kristi, et ta on kõik oma olulised toimetused tehtud saanud ning saab Lorega trenni tulla küll. Super hea uudis, sest ma juba kujutasin ette kuidas ma nagu puutokk koeraga joosta üritan. Rada aga õppisin ka ise ning ülejäänud ajast vaatasin, kuidas Kristi ja Lore ning teised trenni teevad. Kui Kristi Lorega soojendust tegi, siis mingil hetkel märkas Lore, et oi aga Kadi on ju ka siin! See teda aga pärast esimest avastust rohkem ei seganud. Päris naljakas oli vaadata oma koera trenni kõrvalt ilma, et ma ise midagi teeksin. Aga Lore oli väga tubli, vahepeal muidugi üritas pätti mängida ka Kristile ning proovis teda üle kavaldada arvates, et ta teab ju küll, et järgmine on tunnel, mis ma sellest keerulisest tõkkest ikka võtan. Lisaks alustas Kristi jooksmist püsivusega ja koer actually püsiski, paar korda pidi Kristi küll talle meelde tuletama, et tema on boss ja kui püsima paneb, siis Lore peabki püsima. Ja Lore tegigi seda. Pärast trenni ütles Natalja mulle, et ilmselt pean ise olema mõnikord karmim.

Seega trenn läks vägagi korda ning ma ei pidanud oma seljale veel lisaks liiga tegama ja koer sai siiski treenitud ja väsitatud :)

Aitäh Kristi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar