neljapäev, 16. veebruar 2017

Lore KAKS!

Kaks?! Juba! 

Igatahes on minu jaoks uskumatu, et Lore täna juba kaks sai! Aga mis siin ikka heietada, minu kaheaastane koer on lihtsalt suurepärane - ilus, tark ja osav :) Kui mul kindlamad koeravõtmise plaanid meeles mõlkusid, siis ei osanud ma uneski näha, et minu koerast nii tubli koer võiks saada. 

Eelmisel aastal heietasin ma samuti, et üheaastane koer on supertubli ja tark: Milline koer on Lore üheaastasena? Minu tagasihoidliku arvamuse põhjal on ta ülitubli ja tark. Ta oskab väga mitmeid ägedaid trikke ning agilitys jookseb (praegusel hetkel küll veel tujude järgi) samuti tublisti. Lisaks on ta üpriski kuulekas. Kindlasti on meil väga palju tööd veel ees, kuid praegusel hetkel olen temaga väga rahul. [...] Üheaastasele Lorele ei meeldi aga väga võõrad koerad (eriti suured ja karvased), nendega on üldiselt pahandamist palju, kuid ka sellest proovime nii palju kui võimalik üle saada. Samas kui ta veidi harjub, siis on üldiselt kõikidega hakkama saanud. See-eest aga meeldivad Lorele kõik inimesed ja eriti lapsed, parim sõber on kindlasti Sander. Üldiselt on Lore iseloomu poolest oma emasse Lumisse, mille vastu mul küll mitte midagi olla ei saa, arvestades kui tubli koer Lumi on :)

Nüüd oleme juba agilityga mõlemad rohkem harjunud ja proovime veel tublimad olla. Selle aasta jooksul oleme A0-s päris edukalt hakkama saanud, saades Terjerite Agility Meistrivõistlustel 0-klassis MINI I koha, lisaks oleme saanud nii Tulevikulootuseks kui ka mitmeid kordi oleme olnud pjedestaalil, neist päris palju ka esimesel kohal. Praeguseks oleme A1 klassis ning üks puhas rada on meil ka olemas. Trennid lähevad meil hästi, võistlused A1-s on pigem disklahvi lainel, aga eks me vaikselt õpime ja areneme. Kindlasti on Lore veel nii mõnegi laheda triki õppinud, näiteks veekausis mulistamine, küljega alusele minemine ja palju muud. Sealjuures on püsivus oluliselt parem kui varem. Ka kaheaastasele Lorele ei meeldi suured ja karvased võõrad koerad, kuid suuremaks edusammuks võib näiteks nimetada selle, et ta aktsepteerib Toscat (Cane Corso) väga edukalt, isegi mängu on nad koos üles saanud, seega vaikselt on siiski ka selles osas arengut olnud. Sealjuures meeldivad talle siiani kõik lapsed ja inimesed. 

Aga mis ma ikka heietan, paar pildikest tänasest sünnipäevast ka: 

Sünnipäeva hommik koogiga
Kingituste kuhi 
...ja loomulikult ühispilt :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar