pühapäev, 7. august 2016

Juuli tegemised

Piinlik, piinlik... mitte ühtegi postitust terve kuu jooksul, tegelikult oleme väga palju teinud.

26. juuni algas Lorel jooksukas, seega trennides ta ainult venis, mina sealjuures üritasin püüdlikult teda ergutada. Augustis see nali õnneks lõppes ja viimastes trennides olen pidanud võrdlemisi palju liduma. Kuna meil on olnud tegus kuu ja jooksuka tõttu ei lidunud Lore isegi trennides, siis ei ole jõudnud ka ühelgi võistlusel käia. Järgmisel nädalal lõpetame ka selle nalja ja läheme Pärnusse võistlema.

Ühe nädalavahetuse veetis Lore Marilini juures, saades suurepäraselt hakkama ning käitudes väga korralikult. Lisaks käisime 23. ja 24. juulil Elva lähedal näitusel, mõlemal päeval sai ta suurepärase hinde, kuid kahjuks jäid juuniorserdid tulemata. Mõlemad kohtunikud polnud rahul tema liikumisega.  Teisel päeval tuli kohtunik isegi pärast meie ringi rääkima ning ütles, et Loret oli visuaalselt kõige parem vaadata ning tema karv ja ilme on väga head, kuid liikumine pigem kehva.

Juulis oli minul ka puhkus, mis möödus tegusalt - jalutuskäigud loodusradadel, puhkus maal, palju ujumist jne.

Nädalavahetusel oli meil külas ka Cesar, kes käitus nagu alati suurepäraselt. Käisime jalutamas, ujumas ja võistluseid vaatamas, koerad nautisid täiega :)

August ei ole aga kõige meeldivamalt alanud ning Lore elukorraldusse tulevad suured muudatused. Nimelt on meil tööjuures uus juht, kes keelas koertel tööl kaasas käia. Seega on alates homsest Lore kodune ning saab vaikselt kodus trallitada samal ajal kui mina tööl olen. Ma väga loodan, et ta harjub sellega ning ei saa suurt traumat, et peab nii palju üksi olema. Kristi küll ütles, et koerad harjuvad kõigega, kuid ma ei ole eriti kindel, kas mina tahan sellega harjuda. Mulle meeldib, et ma tean koguaeg, mida ta teeb ning et ta on lähedal. Kõige nõmedam on selle juures fakt, et Lore oskab suurepäraselt töö juures käituda - ei haugu, ei jookse hullunult ringi, ei sega kedagi jne jne. Pigem on minu meelest õhustikule hea kui kontoris on koer, kellele vahepeal saab pai teha ning tema üle rõõmustada ja mitte ainult minul, vaid ka teenindajatel ja teistel töötajatel.

Natuke pilte 29. juulist Jussi loodusrajal (tänu kakakottidele saime ka kukeseeni korjata):
















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar