pühapäev, 13. märts 2016

Esimesed agility võistlused 13.03

Täna toimusid nii minu kui ka Lore esimesed A0 klassi agility võistlused. Alustuseks läksime Kristi juurde, et sealt koos startida. Kristi ja Martti pakkusid mulle kohvi ja pannkooke, seega sain pärast jalutuskäiku ja enne võistluseid veidi süüa. Pärast seda läksimegi, et veidi saaks Lore harjuda meluga ning nägime ka Tiina ja Frida viimast rada. Alguses oli Lore üsna hajevil ja ei mõjunud talle ei maius, ega miski muu. Pärast väikest puhkust oli ta aga juba oluliselt kontaktsem.

Ütleme nii, et ma olin üsna närvis. Alustuseks räägiti reeglitest ning ma teadsin juba, et maiust käes olla ei tohi, aga kõige hirmutavam oli hoopiski see, et isegi seelikut ei tohtinud kanda! Minu õnneks võis aga keegi koera stardis hoida, mida Kristi tegigi. Lisaks ei tohtinud koeral olla isegi kaelarihma, kuid ma ei tea, miks see puuduma pidi.. Kui radade õppimise aeg oli, siis näitas Kristi mulle, kuidas radasid jooksma peaksin ning meie start tuli kiiremini kui oodata oskasin. Esimesel rajal jooksis Lore suurepäraselt ning mina ei susserdanud samuti, seega saime puhta raja ning teise aja. Alla jäime ainult proffidele, seega suurepärane tulemus ning seda poleks ma uneski oodata osanud. Rajal olid ka mõned raskemad kohad, kus koer oleks võinud vabalt mõne teise tunneli või tõkke võtta, aga saime hakkama. Ajaks oli 25.77 sekundit (esikoht 25.11!), kiirust 4.77 m/s.



Teisel rajal hakkasin alustuseks ise liigselt kiirustama ja tegin eest lõikamist enne kui koer oli tõkke võtnud, seega jäigi see võtmata kahjuks ja tuli disklahv. Jooksin sellegi poolest raja lõpuni ja kogu ülejäänud rada tuli suurepäraselt välja, seega on eriti kahju, et ma ise soperdasin. Kiirus oli samuti super hea. Järgmine kord olen targem ja vaatan koera korralikumalt.



Kuna A0s arvestatakse radade koondtulemust, siis jäime kahe raja kokkuvõttes 19st "tiimist" 7ndaks, mis iseenesest ei ole esimese võistluse kohta üldse halb tulemus.

Lore oli aga super tubli rajal ning lidus mõnusa hooga ja tegi kõike hea tujuga, selle üle on mul tegelikult eriti hea meel, sest lõppude lõpuks ongi see kõige olulisem :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar