kolmapäev, 7. oktoober 2015

Trenn asendustreeneriga

Kuna praegu toimuvad Itaalias agility MM, siis on meie treenerid samuti seal. Seega toimus eilne Natalja trenn hoopiski Oksanaga ning tänane Kristi trenn jäi kahjuks üldse ära. Täna ei osanud nagu oma kolmapäeva õhtuga mitte midagi peale hakata, väga veider.

Eile läksime Liidiaga taaskord varem kohale, et teha enne trenni jalutuskäik, mõlemad koerad olid päeval umbes 8 tundi üksi kodus olnud ning energiaülejäägid olid meeletud, eriti (üllatus-üllatus) Lorel. Trennis oli veel energiat piisavalt ning radade jooksmine toimus väga suurel kiirusel (tõkke ees ootamisest ei tasu loomulikult rääkidagi, isegi kõrvale istuma pannes startis ta enne kolm korda kui mina liikuma jõudsin hakata). Trenn oli väga mõnus, alustasime soojendusega ning siis näitas Oksana meile rada. Vahepeal tegime veel ka A-takistust, poomi ja kiike, kus teise trenni juhendaja meid vahepeal sammuti suunas ja meile soovitusi jagas. Lisaks tegime ka slaalomit, kutsikate kõrval (Lore ei suutnud täiesti tasa loomulikult olla ning pidi ka mõnele beebile halvasti ütlema), kuigi hoog oli väga hea. Pärast teist rada oli Oksana natuke segaduses, et meil juba kõik asjad tehtud on ning soovitas teha veel ka umbtunnelit ning lõpetuseks  püsilamamine (mina proovisin koos kausiga, mille Lore selja taha asetasin). Liidia hakkas vahepeal tegema Love'i puuri saatmist ning sellel ajal oli Lore üsna püsimatu, sest kartis, et Love võtab ta maiuse ära (Love muidugi ei osanud isegi arvata, et seal kausis võiks midagi sees olla). Trenn oli väga mõnus ja ilm juba üsna karge.

Täna käisin Lorega pargis jalutamas ning kuna eile sain kätte Platinumi tellimuse, siis olid ka need taskus. Ja uskumatu, aga keegi on mu koera ära vahetanud! Käitus nagu puhta viieline! Kõrvalkõnd oli enamuse ajast märksõnaks ning teistest koertest möödumine oli samuti käkitegu (natuke ikka oli rohkem sahmimist, aga oluliselt vähem kui tavaliselt). Ehk siis mina olen praegu väga elevil, kuidas edasi hakkab minema sellega. Veel kord uskumatu, minu Lore kõnnib terve tee kõrval, vaadates mulle koguaeg suu ammuli otsa, can't believe it!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar