pühapäev, 12. juuli 2015

Suur pildipostitus

Reedel sõitsime pärast tööd Lorega koos bussiga maale vanaema juurde (seekord pidin ka Lorele pileti ostma). Lore nautis korralikult vabadust, värsket õhku ja teisi loomi. Kõige toredam oli siiski sihitult ringi joosta, isegi nii tore, et õues ei tulnud meelde oma hädasid teha, sest nii palju oli koguaeg uudistamist. Seega juhtus esimesel päeval paar korda ka tuppa mõni õnnetus, õnneks järgmisel päeval oli ikka meeles, et õues õiendatakse neid muresid. Minu jaoks oli probleem tema toidulaua jälgimine, kuna ta leidis pidevalt nii toas kui ka õues toidupalakesi, mis kadusid enne kui ma jõudsin arugi saada, et seal midagi oli. Laupäeval tulime aga juba koos tädi ja vanaemaga Tallinnasse, et ära kasutada autorõõmud. Hiljem tuli külla Marilin, kellel oli kaasas kaamera ning saime mõned ilusad klõpsud teha.

Täna käisime aga päris pikal jalutuskäigul koos Liidia ja Love'iga, külastasime uut koerteplatsi ja nägime keset tänavat rotti üle tee jooksmas. Koerad võtsid kohe lõhna üles ning Lore oli selles eriti agar. Ühel hetkel aga märkasin, et rott oli üsna meie lähedal ja saime Liidiaga korraliku ehmatuse osaliseks tänu minu karjumisele :D

Aga rohkem loba polegi vaja, pildid nädalavahetusest on siin: 

11.juuli 













Harjutasime ka 2x2-te tagurdamisel, alguses proovisin ainult Lorega aga kui
Love nägi, et sellise triki eest saab maiust, siis oli samuti kohe tsirkusesks valmis


2 kommentaari:

  1. Mina panen suure 'like' ülevalt 4. ja 11. pildile!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Minu üks lemmikutest on samuti 11 :)

      Kustuta