kolmapäev, 8. juuli 2015

Koolitund

Täna kordasime vanu harjutusi ja väga midagi uut ei õppinud.

Üks uus asi, mis me tegime oli koera juhtimine liikumisel. Alguses proovisime ilma koerteta liikumise läbi ning siis ka koertega. See nägi välja selline, et Natalja dikteeris meile liikumise ning meie pidime selle järgi liikuma. See harjutus on ka eksamil nagu ma aru sain, kuid mitte kõik koos, vaid iga koer ja juht eraldi.

Teine asi, mida Natalja näitas oli läbi sirge tunneli jooksmine, sellest paar meetrit eemal post, mille ümber joosta ja siis uuesti tunnelisse, seda meist keegi aga tunneliga proovida ei jõudnud. Natalja ütles, et seda võib ka metsas teha, joostes alguses sirgjooneliselt ja siis ümber puu.

Täna oli mul suur raskus Lorega korralikku kontakti saada. Lihtne oli kaheksa ja kõrval kõndimise ajal, kuid teiste harjutuste ajal oli tal pigem nina maas rohkem tegemist. Lisaks tormas ta ka iga kord suure kiiruga kiigele, mina jõudsin järgi alles siis kui maius peaaegu otsas oli. Ma ei saa aru, mis tema indu täna teiste harjutustega vähendas, kui võimalik on, et kanasüdamed hakkavad vaikselt tüütama ning peaksin leidma mingi muu maiuse, sest kõikide viinerid ja juustud tunduvad tema jaoks palju paremad. Samas ei tahaks ma viineri või juustuga väga õpetada, kuna need on soolased ja mitte nii tervislikud.

Lisaks rääkis Natalja ka edaspidisest koolitamisest. Peaksime talle teada andma, millal meile koolis käia sobiks. Järgmine etapp on SK, mis tähendab sõnakuulekust. Võimalik on ilmselt ka vaikselt agilityga alustada, aga sellest peaksime Kristiga rääkima.

Uusi trikke tahaks ka vaikselt õpetada, aga selleks peaksin veidi googeldama või mõne raamatu otsima, sest endal mõtteid ei ole. Vanad trikid on juba vaikselt ära leierdatud, kui iga päev neid ikka ja jälle teeme. Üks asi, mida ma täna natuke tööjuures proovisin oli tagurdamine esemele. Alguses ei saanud ta üldse aru, mida ma ootan, lõpuks sai asjale juba vaikselt pihta.

Ühed toredad pildid 22.juuni jalutuskäigust (pildistas Joosep Nilk):









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar