kolmapäev, 1. juuli 2015

Koolitund (järjestus on puudumiste tõttu juba sassis)

Alustuseks tasub mainida, et Lore tervis on korras ning põiepõletikku õnneks ei ole :)

Täna puudusid tunnist Liidia ja Love ning seetõttu tulime kohale bussiga. Alguses ootasin päris pikalt trammi ja hakkasin juba muretsema, et jääme hiljaks, aga minu kõrvust on ilmselgelt see fakt mööda läinud, et trammid ei sõidagi, kuigi paar päeva tagasi alles sõitsime trammiga. Seega läksin number 5 bussi peale ja sellega Poskasse ning edasi 34A peale. Buss oli rahvast täiesti täis ja hoidsin Loret süles, kuna kotis oleks palavuse tõttu lihtsalt ära lämbunud ilmselt. Eriti tore oli see, et mulle pakkus üks vanem naisterahvas istet ning oli veidi mugavam lõpuni sõita. Tulime Teletorni juures maha ning läksime põllult kooli poole, kohe kui põllule jõudsime oli Lorel nina maas ja hakkas väga kiire. Lõpus jooksis metsas eest ära, et teised koerad üles leida. Õnneks jäi mind ikkagi enne tee peale jõudmist ootama ning sain rihma külge panna, mitte miski ei meelitanud teda minu juurde tulema ning hüüdsin teda nagu segane. Ma kaalusin juba, et kas peaksin  jooksma talle järele (mida ma üritan minimaalselt teha) oma kompsude kuhja all või siis saan ta kätte alles kooli juures :D Õnneks vedas ja ta päris jooksu ei pannud.

Uued harjutused:

  • Target - Natalja õpetas teistele targetit, mida kodus harjutama peaks. Ehk siis tuleks võtta mingi alus (mina sain Natalja käest väikese keraamilise plaadi, aga ka mõni puidust asi sobiks, oluline on, et koer ei saaks seda hambusse võtta), klikker ja maiused. Natalja õpetas seda nii, et alguses peaks ka plaadi peale maiuse panema ja kui ta seda juba sööma hakkab siis klikid, siis viskad ühe maiuse eemale, et koer eemalduks ja tõstad plaadi mujale. Kuna Lorel targetiga probleeme pole, siis küsisin, kas ma peaksin samamoodi tegema või mingit muud varianti tegema ning sain teada, et peaksin seda raskemaks tegema ja kõrgemale tõstma hakkama (mida ma ka juba teinud olen). Lisaks annan ise ka käskluse "puutu". 
  • Näituse ringis olemine - alguses seisime kõik järjest "kohtuniku" ehk siis Kristi ja Natalja ees ning siis tegime ka paar ringi. "Kohtunikud" ütlesid, et kõik seisid nii ilusasti, seda olen Lorele ka veidi õpetanud, seega minu jaoks oli ka üllatus, et ta nii hästi toime tuli. 
  • Rõngas - Lore jaoks oli see harjutus uus ja ta oli väga tubli, kohe hüppas läbi rõnga ning minu kõrval kükitamine ei olnud absoluutselt vajalik. 

Mida veel harjutasime?

  • Keerutamine - nüüd peaks seda proovima ka ilma maiuseta, olen juba nii proovinud ka ning üle kahe keerutamise välja ei tule, aga asi seegi. 
  • Kaheksa - vahepeal oli selle harjutusega suured raskused, kuid hakkasin tihedamini maiust andma ja täna tuli juba nii välja, et ise peaaegu kummardama ei pidanudki (ainult maiuse andmiseks). Ilmselt tahtis Lore ennast täna väga eeskujulikuna näidata, kuna puudumisi ju on juba piisavalt olnud :)
  • Tagurpidi kaheksa (vosjem) - ka see harjutus tuli nii välja, et sain ise praktiliselt püsti olla, ehk siis väga tubli!
  • Tagurdamine - see näeb meil pigem nii välja, et lükkan teda ise tagurdama, aga samas Natalja kiitis, seega ilmselt oli piisavalt hea.  
  • Kõrvalkõnd - ma olen seda ka teinud täiesti püstises asendis, aga Natalja soovitas siiski kummardada, muidu ei istu koer alati korrektselt kõrvale, kuigi on paremaid ja halvemaid hetki. Kiituseid saime igaljuhul :)
  • Roomamine - See on ainuke harjutus, millega enam hakkama ei saa pärast jalavigastust. Ta keerab ennast küllili, sest olen talle ka seda õpetanud. Ja ilmselt ei ole tal eriti mugav seda harjutust ka hetkel teha, aga harjutame edasi, sest eksam on peagi käes :)
  • Slaalom - üllataval kombel tuli ka see täna hästi välja, viimasel ajal on selle harjutusega ikka veidardamisi olnud. 
  • Kiik - tänasel harjutamisel oli kiik üsna kõikuv ning see võttis Lorel hoo maha, aga peale läks ikkagi korduvalt.
  • Ümber - selle harjutuse puhul avastas Lore, et võiks rohkem ringi uudistada ja harjutus on küllaltki igav, aga samas olen muidu ka ümber puu seda teinud ja siis tuleb täitsa ilusasti välja.
  • Tunnel - tunnelisse jooks oli ikka hea, kuigi suure palavuse tõttu pigem aeglane, kuigi tahtis pärast U-tunnelit ka sirgesse tunnelisse joosta, kus Lewi parasjagu harjutamas oli.
  • Kaks-kaks - see harjutus on ka selge, kuna olen klikkeriga harjutanud kausi peale ronimist ja sealt maha tulles kaks/kaks harjutust, seega andes käsu kaks/kaks, ronib Lore kastile ja viib asja kenasti lõpuni, varsti peaks seda tagurdades vist harjutama hakkama. 
  • Juurde kutsumine - see harjutus on alati hästi välja tulnud ja ka täna ei olnud erandeid.
  • Püsilamamine/püsiistumine - püsilamamine toimib ainult juhul kui maiuseid alla sajab :D Samas ei pea ma teda lamama panema nii, et käe maha panen, vaid piisab ainult käsust, kuna klikker on imeline ja see aitas käsu selgeks õpetada.
  • Koht - just üks päev õpetasin selle talle klikkeriga selgeks ja enam maiuseid sisse viskama ei pea, täna oli ta natuke ainult segaduses, kuna puur oli võõras. Kodus ja tööl läheb aga koheselt puuri kui käsu "koht" saab.
  • Ei - seekord oli see ülesanne oluliselt raskem, kuna möödusime värsketest ahvatlevatest kontidest. Sellegipoolest saime hakkama!
Tänane koolitund oli nagu eelpool ka kirjutatud väga hea ning Lore sai palju kiitusi, ilmselt aitab palju kaasa see, et õhtusöök ja lõunasöök tuleb tal alati viimasel ajal välja teenida trikkide tegemisega. 

Pärast kooli läksime jällegi jalutama Lewi ja Leeniga, kes korralikult kisklesid, Lore oli just enne seda Mimmiga kakelnud, seega nüüd hoidis kaklusest eemale. Peagi liitusid meiega ka Kadi ja Kristi, koos koertega. Tegime päris mõnusa tiiru ning meil Lorega vedas ja saime Kadiga tagasi Tallinnasse Luise tänavale, ehk siis praktiliselt koju, aitäh! :) 

Täna rääkis Natalja ka eksamiajast ning see toimub 24. juulil, kell 20:00 ja kohtunikuks on Viimsi kliiniku assistent (?), nime kahjuks ei mäleta. Ja järgmisel korral tuleb kindlasti kaasa võtta ka klikker, mille ma täna ilmselgelt koju unustasin. Lisaks peaks soetama ka näituserihma, Natalja andis selle jaoks ühe lao kontakti, kuhu peaks koos koeraga kohale minema ja rihma välja valima, halb on ainult see, et ladu on lahti ainult poole viieni, loodan, et äkki õnnestub mul mõni päev varem töölt ära saada, siiski väga oluline vidin ju :) 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar