esmaspäev, 29. juuni 2015

Põiepõletik?

Ettevaatust, postitus on täis juttu pissimisest! 

Tänane hommik oli täiesti tavaline, hommikul ärgates viisin koera õue, tegi oma hädad ära ja tulime tuppa tagasi, kuni mina ennast tööle sättisin. Jalutasime tööle ja umbes kümne paiku viisin ta uuesti õue, sest eeldasin, et peaks häda tegema (umbes kahetunnine vahe on tavaliselt). Nautisime ilusat ilma, kuid häda ei teinud, seega läksime tööle tagasi. Umbes 10 minutit jõudsime toas olla ning siis pissis ta põrandale (mida ammu juhtunud pole v.a mõnikord öösel, aga siis ka õigesse kohta). Umbes kell 11:00 pissis aga juba uuesti põrandale ning see oli juba kahtlane ja 12:00 kippus õue, tegime tiiru Revalisse lõuna järele ja lõunatasime ilusa ilma puhul muru peal, seega umbes poole ühe paiku pissis jälle ja siis läkski asi eriti imelikuks, kuna mingil hetkel tahtis umbes iga poole tunni tagant pissile. Mõtlesin, et äkki on asi palavas ilmas ja veidi on rohkem vett joonud (aga mitte oluliselt rohkem!). Umbes kahe paiku küsisin siis Kristi käest ka, kas see on normaalne, kuid tema arvas, et äkki on külma saanud ja seetõttu põiepõletik (ainuke võimalus külma saada oli reedene paduka käes koju jooksmine). Pärast seda, siis hakkasin telefoni kirja panema, mis kellast ta pissib, mingil hetkel oligi umbes iga tunni tagant, siis jälle pikem paus jne. 

Kristi helistas ka Elole, et uurida natuke maad tema käest, ka tema arvas, et võib põiepõletik olla ning pidin teda siis jälgima ja igaks juhuks pandi homseks kliinikusse aeg ka. Mulle tundub, et igaks juhuks peame seal ära käima ikkagi ja selleks pean saama ka pissiproovi jaoks mingi purgi sisse pissi. Oeh, ma ei kujuta ette kuidas see välja näeb, samas kui ma proovi ei saa, siis pean teda paar tundi enne kliinikusse minekut puuris hoidma ja siis võetakse süstlaga :S. Kristi ütles, et tema on enda koertelt saanud sellise valemiga, et kui koer pissib, siis paneb mingi papptaldriku alla, aga Lore on ju nii pisike, mis tähendab, et ta pissib täiesti maad ligi, seega ma kardan, et midagi sinna alla küll pista pole võimalik. Ma kujutan ette, et ta saab trauma ka kui ma teda pissimise ajal niimoodi segama lähen (kuigi süstal on ilmselt suurem trauma tekitaja). Suhteliselt alles on ta selgeks saanud "käsu" peale pissimise, seega mõtlesin, et äkki annan käskluse millegi peale pissida :D Loodame, et saan sellega hakkama. 

Igaljuhul olen ma juba kergelt masenduses sellest, et pidevalt midagi juhtub, kuigi ma tean, et pole mõtet masetseda. Aga kas ma teen siis midagi niii valesti? Vahepeal olimegi juba tihedad iganädalased külalised kliinikus, polegi umbes kaks nädalat käinud :)

Aga nagu alati, siis tuju on tal alati väga hea, olgu siis jalg haige, kõht lahti või põiepõletik. Tänaseks oli mul kokkulepitud jalutuskäik Kadriorus ja kuna tuju oli koeral hea, siis otsustasin sinna siiski minna. Lore nautis Sofia (2-aastane) tähelepanu ning mängis temaga mänge kaasa. Näiteks üks oli selline, kus Sofia eest ära jooksis ja Lorele hüüdis tule-tule, kohusetundlikult üritas Lore ikka kaasa joosta, kuigi vahepeal oli põnevamaid tegevusi ka. Isegi pallimäng pakkus pinget, kuigi iga kord ei saanud ta päris täpselt aru, kuhu see pall lendas, sest ette poole seda küll ei visatud. Lõpuks käisime ka mänguväljaku juures, kuna seal olime ainult meie, siis lasin koera ka liiva peale ja lõbus kaevamine sai alata. Hiljem tuli ka teisi inimesi juurde, kuid õnneks keegi sellest probleemi ei teinud, et kutsikas ka lõbutseb. Pigem ikka vaatasid lapsed suurte säravate silmadega ja lootsid salaja pai teha, aga aukude kaevamine oli palju-palju põnevam. Koju jõudes oli Lore nii väsinud, et pärast õhtusööki (kombineeritud trikkidega) heitis magama ära. 

Kadriorgu sõitsime uue põneva trammiga...
--- aga sõit oli nii iiigav!
Lõpuks lubati korralikult mõnusal pinnasel kraapida ka,
aias keelatakse see alati millegi pärast ära..
Sofia üritas palliga meelitada, aga aukude kaevamine on paaalju lõbusam!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar