kolmapäev, 3. juuni 2015

6. koolitund (või peaks ütlema seitsmes?)

.. ja ongi pool koolist läbi!

Mida täna uut õppisime?

  • Kiik - seda ülesannet alustasime nii, et kiik on fikseeritud ning paned kiige otsale veidi kotletti/viinerit/vms pehmet, mis maha ei saaks veereda. Alguses hoiad koera kinni ning tõstad ta kiigele (ainult veidi kaugemale maiusest), kordad harjutust ning tõstad koera järjest kaugemale kiigul ning kätega ei toeta kui näed, et koer ei ole väga ebakindel. 
  • Slaalom - Alustada tuleb alati nii, et koera vasaku õla juures oleva posti juurest hakkad minema. Rajal näitad koerale, kuidas liikuda ning raja lõpus annad alati maiuse kui oled ta umbes meetri kaugusel istuma pannud. Esialgu võid ka rajal maiust anda. 
  • Tagurpidi kaheksa - Tagurpidi tähendab seda, et sina liigud tagurpidi. See tundus alguses mulle endale keeruline, kuidas koera suunata. Lisaks tuleks mõelda ka teine käsk sellele harjutusele. Üks variant oleks mingis teises keeles öelda (näiteks vene või inglise). 
Lisaks õppisin mina täna ka seda, kuidas koera ise tunnelisse saata. 

Tänane kooli tulek oli kergelt öeldes kaos, kuna ma tulin otse Riiast. Liidia ees pean samuti vabandama, et tema jaoks kooli mineku keerulisemaks muutsin. Sellegi poolest jõudsime õigeaegselt ning loodan, et Liidia annab andeks mulle selle :)

Lätiga seoses on ka nii palju korraldamisi olnud ja pean tänama Kristit, kes viimasel hetkel Lore enda juurde võttis ning Zenkat, kes meid Viimsisse kohale sõidutas. Algne plaan oli viia Lore esmaspäeva õhtul Marilini juurde, kuna pidin kell 7 hommikul Riia poole startima. Kahjuks ootas aga Marilini juures meid ees väga kurb olukord ning ma tundsin, et ei saa talle lisaks veel kutsikat koormaks jätta. Seega helistasin kella 9 aeg õhtul Kristile ning küsisin, kas temal oleks võimalik kuni kolmapäevani Loret hoida. Õnneks oli ta nõus ning hakkasin otsima transporti, et koheselt liikuda. Sain appi väga tõbise Zenka. Kristi juurde jõudes oli Lore nii õnnelik ja elevil, et ei pannud tähelegi, et mina ära läksin. Teisipäev oli neil nii sisustatud, et nad jõudsid vist kõike teha. Nad käisid mitmel pikal jalutuskäigul ja trennis! Lisaks sai Lore lapsi rõõmustada ja koertega mürada. Ning kõige tipuks veel "uue" saba ja "püksid", ehk siis Kristi pügas ta saba ilusaks. Tegelikult tegid nad ilmselt veel väga palju asju, aga sellest peaks vist hoopis Kristi kirjutama. Igatahes on mul väga hea meel, et Kristi niii abivalmis oli, sest muidu oleks ilmselt Lätti minek ära jäänud ning ma ei taha teadagi, mis jama sellest veel oleks tulnud :)




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar