esmaspäev, 8. juuni 2015

Nädalavahetuse toimetused

Laupäev oli väga tegus, hommikul sõitsime trolliga loomaia juurde ning seadsime sammud agilityt vaatama. Trollist väljudes hakkas Lore koheselt nuuskima ning seejärel urisema, ilmselt tulid loomaaiast mingid eriti põnevad lõhnad. Agility toimus Veskimetsa ratsakeskuses, seega nägi Lore esimest korda ka hobuseid, kelle peale esialgu kindlasti urisema pidi, õnneks rahunes ta üsna kiiresti maha, sest nägi, et need loomad on oluliselt suuremad kui suured koeradki. Jõudsime selleks ajaks kui kõik rada juba õppisid. Lore sai korralikult lustida ka mõndade koertega. Varsti jõudsid ka Liidia ja Love ning Love on alati kõige suurem sõber tal, kellega mõnus mängida. Agility võistluse vaatasime päris lõpuni ning siis tõi Kristi meid koju. Vahepeal tegi Lore oma kotis ka pika une ja puhkas päris korralikult välja, sest päev oli tema jaoks päris pikk. Hommikul ma talle süüa ei andnud, et teiste koerte juures kooliks natuke harjutada saaks, kuna kõht oli päris tühi, siis keskendus ta ka väga hästi. Alguses ma arvasin, et hakkab kodus natuke jaburdama kui süüa ei saa. Tema aga natuke vaatas oma veekausi juures ning suurt numbrit hommikusöögi puudumise pärast ei teinud. Vaatas lihtsalt sellise näoga, et okei, kui sa mulle süüa ei anna, siis ma joon vett ja lutsutan oma konti. Koju jõudes oli Lore nii väsinud, et magas päris mitu tundi, hiljem käisime ainult aias möllamas ning sellest talle piisas.


Pühapäeval oli minul plaan minna Käsmu kontserdile ning kuna ma alguses polnud kindel kas võtan koera kaasa või mitte, siis mõtlesin, et juhul kui teda kaasa ei võta siis väsitan ta enne pikema jalutuskäiguga piisavalt ära. Plaan oli minna alguses natuke matkama ja seejärel kontserdile, seega mõtlesime juba päeval startida. Hommikul sain teada, et koera saab kaasa võtta ja seega teda ma väsitama ei hakanud jalutuskäiguga. Kuid umbes tunnike enne minekut selgus, et koera autosse võtta ei saa (kuna omaniku vennal on koerteallergia). Marilin oli sel hetkel minu juures ning pakkus koheselt, et võib Lore enda juurde võtta ning temaga tegeleda. Seega oli plaan selge. Polekski teda tahtnud väsitamata nii pikaks üksinda koju jätta, Ott oleks ilmselt rabanduse saanud, sest kogu energia oleks tema peale kulutatud :).

"Pühapäeviti on karbis mõnus chillida"



Täna käisime pärast tööd jällegi pargis jalutamas ning harjutamas, vahepeal lasin tal ilma rihmata joosta ning ühel hetkel jooksis suure hooga meie juurde üks suur koer, õnneks märkasin mina seda enne kui Lore ning sain ta sülle haarata. Suurem koer oli õnneks sõbralik, kuid mina olin veidi ehmunud, sest kunagi ei tea, mida suuremad koerad võiksid sellistest pisikestest arvata.

"Teen kõik, mis sa soovid selle maiuse nimel"

Päike on mõnus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar