kolmapäev, 10. juuni 2015

Hullumeelne hommik

Tänane hommik oli kergelt öeldes hullumeelne. Hommikul vaatasin, et Lore ei toeta ikka ühele jalale, saatsin Kadile ja Kristile juba varakult sõnumid. Mõne aja pärast helistas Kadi tagasi ning ütles, et on teel kliinikusse ja uurib mulle kohe kui aega saab ka ortopeedi aega. Hommikud pidid kliinikus ka väga kiired olema. Seega ütles, et igaks juhuks talle 10 paiku vastamata kõne teeksin. Otsustasin siis, et võtan Lore boksiga kaasa ja lähen taksoga tööle.

Taksosse jõudes ja tere öeldes ning koeraboxi autosse tõstes sain korraliku sõimu esimest korda sellepärast, et ei hoiatanud ette, et mul koer kaasas on. Ma pole seda varem vajalikuks pidanud lühikese sõidu pärast (pean mainima, et olen koeraga KORDUVALT sama firma taksoga sõitnud - iga kord kui kutsikakooli päev on või kui arsti juures olen käinud). Ütlesin, et võin uue takso endale tellida, kui juhile ei sobi koeraga sõita, selle peale rahunes taksojuht maha ja ütles, et viin su ära kuhu vaja on kui juba peal oled. No selge, saime minema hakata, taksos helistas mulle uuesti Kadi ja ütles, et võimalikult kiiresti rõntgeni Toometisse viiksin, kuna ortopeedil on kõik ajad kinni. Otsustasin siis, et ei hakka seda sama taksojuhti uuesti traumeerima ning viin koera tööjuurde Martini hoolde ning võtan uue takso ja lähen viin pildi ära.

Helistasingi varsti samasse taksofirmasse, dispetšer pani mind enda arvates "ootele" ning hakkas kõvasti naerma ning ütles, et see Kadi tahab nüüd Kosmosest ära saada (ma enne ei öelnud oma nime kusjuures). Endal oli nii palju nalja selle üle. Kuulasin imestusega kuni ta uuesti telefoni võttis mind päriselt korraks ootele pani ning siis uuesti ootelt ära võttis ja ütles, et takso on 6-7 minuti pärast maja ees. Vastasin, et ma kahjuks kuulsin kõikke ning ma ei teadnud, et Teie firmas kliente sedasi koheldakse ning ma ei soovi teie taksot ja lõpetasin kõne. Ma olin kergelt öeldes sellest olukorrast šokis. Võtsin teise firma takso, kus oli väga sõbralik juht ning sõidutas mind sinna ja tagasi.

Tunnikese pärast helistas mulle Kadi uuesti ning ütles, et koeral on siiski kerge vigastus. Kui ma ei eksi, siis ta ütles, et on kannasidemete nihestus ning raviks on puhkus ja valuvaigistite kuur ja leppisime kokku, et järgmisel teisipäeval lähen Lorega uuesti tema juurde ülevaatusele. Töö juures käitus Lore nagu alati väga rahulikult ning enamuse ajast magas oma boksis.

Vahepeal käisid korraks läbi ka Liidia ja Love (minu kord oli kooli maiused valmistada). Lorel ja Love'il lasime natuke "suhelda" ainult süles olles. Nad olid nii toredad jälle koos, "irisesid" ja kurtsid üksteisele oma tegemistest. Näitasime ka Love'ile dinosaurust, alguses ta seda ei märganud aga kui dinosaurus ta kõrval liigutas ja häält tegi, siis hakkas korralikult haukuma ta peale.

Õhtul koju jõudes olid Lorel aga nii suured energia ülejäägid ja tahtis ringi tuuseldada, mida ma aga teha ei lubanud. Seega otsustas ta närida mänguasju ja konte, lisaks tegin talle "Kumbas käes?" trikki, ta sai koheselt aru, kumbas käes maius oli. Palju trikitada ei saanud, kuna õhtusöögiks oli purustatud valuvaigisti hakklihaga, mille ta isuga ära sõi. Kristi soovitusel vaatasin ka natuke trikkide videosid, aga enamus, mis ma leidsin sisaldasid ka liikumist. Seega äkki keegi oskab mingit head trikki soovitada, mida ilma liikumiseta teha saaks?

Homme on tööjuures praktiliselt terve päeva koosolek, enne vigastust otsustasin ta selleks päevaks koju jätta, aga nüüd ei julge ja ta peab selle pika koosoleku lihtsalt vaikselt üle elama :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar