pühapäev, 6. september 2015

Mõnus nädalavahetus maal

Reedel sõitsime Lorega taaskord bussiga maale, et üks mõnus nädalavahetus veeta. Lore nautis täielikult vabadust. Varem olen ma tal rohkem silma peal hoidnud, et ta aiast välja ei läheks teiste koerte haukumise või niisama uudishimu pärast, kuid seekord käitus ta väga viisakalt ning aiast välja ei kippunud. Õnneks on maja ümbruses nii palju ruumi, et aiast välja minnes peaks ta juba päris kaugele seiklema. Lisaks tuli ta iga kord suure hooga minu juurde kui teda uksel kutsumas olin ning tuppa tulemisega samuti probleeme polnud. Tal oli koguaeg nii palju tegemist ja kasside ning koeraga mängimist, et igal õhtul oli väsimus suur. Ja ühe muti suutis ka kinni püüda, mille üle vanaemal eriti hea meel oli, minul mitte nii palju :) Eriti meeldis Lorele mu tädipoja kannul käia, sest siis sai lisaks veel ka palli mänge mängida ja niisama tuuseldada. Igatahes oli meil mõlemal väga mõnus nädalavahetus, kuigi äratus oli tema (ja minu) jaoks iga hommik kell 6 ja siis ma passisin ise temaga veidi õues, kuna kõik teised alles magasid. Maal on neli kassi, kolm neist eriti mänguhimulised ei ole (eriti koertega mängimisel), kuid Loret see ei seganud, kahe kassiga sai ikkagi mängitud. Tädi kass on alles üsna noor ning seetõttu oli temale meelepärane ka koeraga mängida ja vahepeal oli neil ikka korralik möll nii toas kui õues. Vanaema koer on aga üsna armukade ning kui Lore julges minna vanaema või tädi juurde, siis kostus teise koera suust üsna korralikku kiunumist, Lore vaatas teda aga tuimalt kõrval või siis läks lihtsalt kiusu pärast veel lähemale. Kui aga teine koer õues tal järel käis ja vahepeal ta peale haukuma hakkas, siis oli Lore meelest kõige õigem teda taga ajama hakata. Lisaks käis ta ka korduvalt omavoliliselt väikses tiigis ujumas, sest iga päev sellist lõbu ju ei ole.

Seekord ei olnud ka igasuguse jama söömisega probleeme, nagu varasemalt, kuigi vanaema oli kindlalt veendunud, et koer on koguaeg nälgas ja peab liiga palju vaeva nägema, et süüa saada. Seega vedas Lorel ka sellega, et mõnikord õnnestus tal laua alt mõni poetatud vorstitükike nälgivale koerale leida.

Täna tõi mu ema meid tagasi Tallinnasse ning me ei pidanud seekord bussis loksuma. Kuigi Lore käitus ka bussis väga kenasti ning oli vaikselt oma puuris.

Murjam on tulnud just ekspeditsioonilt "leia mutt"




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar