pühapäev, 3. mai 2015

Pildimaterjali ja video

Lorel on mõnus pikk nädalavahetus olnud, ka vihma käes oli tõeliselt vahva õues ringi joosta. Teda ei häirinud märg rohi ega räästast jooksev vesi, vastupidi - see ju pakkus palju rõõmu!

Laupäeval olid nad Otiga koos kahekesi pikemalt (kui 10 minutit) kodus. Ma ise ei olnud küll kindel kui hästi neil läheb ning kas nad saavad omavahel kenasti hakkama. Kuid koju tulles olid nad mõlemad väga rõõmsad. Ma isegi korraks mõtlesin, et Lore pole minu peale kunagi õnnest "segi" läinud, kuigi palju teiste puhul on ta väga õnnelik kui neid uuesti näeb. Ilmselgelt oli põhjus selles, et ta oli kogu aja ju minuga veetnud, nii tööl kui ka kodus. Nüüd kui paar tundi Otiga oli, siis nägin temas seda rõõmu, mis ta ka teistele jagab taaskohtudes. (Rumal mina, et üldse mõtlesin, et miks ta minule oma ülevoolavat rõõmu jaganud pole). 

Järgmise nädalavahetuse veedame maal, kus saab kohtuda kolme uue kassi ja ühe koeraga. Maal Lorele kindlasti meeldib, sest seal saab mürada Lottega (vanaema koer) ning Marteniga (tädipoeg). Kõikide lastega on Lorel alati meeletu soov ringi joosta, juba kaugelt neid nähes tahab mängima minna. Kindlasti veel rohkem meeldib Lorele maal olev vabadus joosta suures aias. Ainult, et minu jaoks saab sellest suhteliselt korralik kadalipp. Nimelt peame maale umbes tunnike bussiga sõitma ning ma ei ole kindel, kui rahulikult Lore transpordikotis aega veeta tahab ja kuidas pissitamistega saab, kas koer kannatab kogu bussisõidu ära? Igaljuhul loodan parimat ja üritan tööjuurest enne tipptundi ära saada, et buss liiga täis ei oleks. 

Siit aga mõned vanemad ja uuemad pildid: 
Seisupiltidena kasutasin ka Kristi pilte. Kahju, et ma temast üksinda korralikku uut seisupilti teha ei saanud.

Seisupildid 22.03.15, 28.03.15 ja 19.04.15

Uus pilt kahest sõbrast 01.05.15

01.05.15
Lore ja Ott 03.05.15
Üks tore video Lorest: output_zero.mp4



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar